Ljuva Gotland...

Som sagt designerna Johan och Jonas från Pitchin Reklarmbyrå guidade mig verkligen runt...i den fantastiska staden Visby! Så mysig stad och så trevligt vi hade!

Här står de fotoredo vid de mysiga gamla husen...

...och here I am vid den fantastiska utsikten... i strålande solsken...

....och vid den gamla söta brandstationen...


...och ruiner...

...och i parken med alla fantastiska växter och blommor...

...och sen tillbaka mot havet igen där jag hade hotellet nära intill...

Jag känner mig väldigt uppdaterad kring Gotland efter denna rundtur... Skall inte klaga på jobbet precis=)

Imorse var det speed-dating som gällde med företagarna från Visby genom Science Park Gotland. 1 minut med varje...riktigt bra, då vet man vem man skall grabba tag i sen för att knyta närmare till sig.

Tillbaka i Götet nu för att bege mig till Sthlm imorgon bitti med möten och föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0