Me "Loket" i Gbg och sen till Vaggeryd

Igår var det först frukostintervju på Avenyn 1. Ingen mindre än legenden Leif "Loket" Olsson var intervjuaren. Kul med lite lite annorlunda slags uppträdande=) Det var frågor från allt mellan idrott, företagande, giftemål, familj till vilka filmer jag gillar att titta på.
Mycket folk och en härlig blandning med människor va där när Arena Göteborg hade mig som huvudperson=)

Här står jag, Loket och arrangör Jocce från Arena Göteborg.

Därefter var det direkt till Vaggeryd för föreläsning för Vaggeryd Kommun på Hööks Herrgård. Jättehärligt gäng även här med åhörare från Arbetsförmedlingen, kommunen, Försäkringskassan, Skolan osv.
Det var väldigt lättsamt med mycket skratt...såväl i Göteborg på morgonen!

Så positiviteten flödade=)

Nyligen landade jag på Luleå flygplats. Flygtaxin tog mig till Pite Havsbad där jag nu skall nana. Imorgon föreläsning för Lantbrukarnas Riksförbund här i Piteå.

Kommentarer
Postat av: svempa,k

00.53.49.!!!!!!!!!!! när sover du???????? Jag bara undrar. mvh. Svempa.K.

2010-05-22 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0