Oslo - Stockholm -Linköping

Skagen Fonder turnén fortsatte, nu va det Oslo som stod på tur med 250 kvinnor. Återigen gillar jag Norge, de är så goa, glada och härliga=)


Därefter var vi ute och käkade, jag, Vibeke, Haakon, Elisabeth och Morten, alla från Skagen Fonder. Verkligen trevligt och jag förstod näst intill all norska. Det va prat ifrån allt från Fonder till Atkins=) Härliga människor=)

Här hade jag nyss hållt föreläsning och här lyssnar de alla på fondförvaltarna från Skagen Fonder.

I torsdags var det som sagt Stockholm för Releasen av...berättar imorgon...

Därefter var det dags för John Bauer gymnasiet i Linköping innan en lugn helg väntade. Underbara ungdomar i Linköping. Så positiva, lyhörda och intresserade. En timmas föreläsning kändes hur snabbt som helst.

Kommentarer
Postat av: Elemer

Inga bilder med fattiga, utblottade människor?

Konstigt att du lyckats, MINGEL OCH MINGEL med massan från STOCKHOLMS finare kvarter. Nja, självförtroende är en sak! Men att slicka kända rumpor är inte min framgångs väg. Många fattiga invandrare kommer inte ens i närheten av kända ansikten som kan promota dem i sin vardag.

2010-05-03 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0