Underbara Visby...

Gotland Gotland Gotland...så fint och fantastiskt!

Är på hotellrummet nu efter en heldag och kväll i Visby.
Står just nu och tittar ut över havet från hotellfönstret...
Vill dela med mig av min ljuva utsikt nedan.

Men innan dess så hade jag en fantastisk dag med strålande sol och härliga människor som tog hand om mig. Företagarna Johan och Jonas guidade runt mig i Visby efter en go lunch. Jag berättar mer om det imorgon!

Därefter så höll jag föreläsning på Science Park Gotland´s event för företagare och nyföretagare. Underbara gotlänningar=)
Dock gjorde jag inte så bra entré när jag öppnar dörren för att gå in i föreläsningsbyggnaden och en hund börjar springa emot mig. Livrädd börjar jag springa, i högklackat och skrek "Hjälp, en hund". Inte så bra start! Hade det dock varit en orm så hade nog alla förstått?!=)

Efter föreläsningen så satt vi i solen och gottade oss....

...innan vi gick in för att äta en go bit mat på stället "Bolaget".
 
Företagaren Mikael, jag, företagarna å designerna Jonas och Johan(även mina privata guider under dagen) och längst till höger Johan Zillén från Science Park Gotland. Riktigt goa gubbar som vi säger i Götet=)

Natti - imorgon är det frukostmingel här i Visby 7.40 så nu måste jag nana lite efter en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0