Årets affärsnätverkare

Bättre sent än aldrig att jag skriver om eventet; Årets affärsnätverkare som var för några dagar sedan.

På Polstjärnan i Sthlm skulle Årets affärsnätverkare utses. Jag, Mia Törnblom, Olle Zetterberg (VD Sthlm Business Region) och Elite hotells grundare Bicky Chakraborty sitter i juryn.

VINNARE; Årets Affärsnätverkare 2010 - Isabella Löwengrip!

Massor av bilder följer från aftonen...

Här är den underbara, alltid lika goa å glada Mia Törnblom tillsammans med stjärnan David Lega och jag!


Och här är jag tillsammans med Isabella Löwengrip, självaste Blondinbella...och årets vinnare!


...och här är hela gänget! Pristagare, jury, arrangörer med flera!


Självklart hade jag även en liten show på scen innan prisutdelningen ägde rum. Då med fokus kring nätverkandet!

...och även David Lega släppte loss, som vanligt=) Han är fantastisk!


Jag Blondinbella samt vän

..Mia Törnblom - självkänslans moder=)

...jag och David igen!

...och här är jag tillsammans med den fantastiska entreprenören Anna Omstedt Lindgren. Grundat och sålt Tasteline. Ligger bakom Meduniverse och Pokerface. Anna kom tvåa i denna tävling. Stort grattis!


Väldigt trevlig kväll med många härliga människor... Jag är väldigt glad att jag kunde må så pass bra efter omständigheterna. Konstigt npg va jag lite pirrig att vara på scen igen nu när man varit borta, sjuk ett litet litet tag. Hade inte varit så stabilt att spy ut över publiken.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0