Gallsten=(

Jag som måndag till torsdag förra veckan va i Umeå, Stockholm, Lycksele och på 75-årsjubileumet för E.Mattson i Sthlm och trodde jag hade maginfluensa eller va matförgiftad. Speciellt i Lycksele va jag inte så fräsch=(

... men i fredags åkte jag in akut till sjukhuset...det visade sig vara gallsten och dåliga levervärden. Efter fler dagar inlagd på sjukhus inväntar jag nu operation. Skall ta bort min gallblåsa.

Det är ju nackdelen med att vara egen företagare. Det går inte att ringa chefen och sjukskriva sig, att bara ändra om eller skicka en ersättare. Man vill ju bara jobba men det går helt enkelt inte men...

...jag har hållit 2 föreläsningar med Gallsten och 1 med tarmvred. Kanske inte det bästa=) men kunderna och publiken var väldigt nöjd. Det värmer!

Nästa vecka är det ju det stora eventet på Café Opera igen, VÄXA 2010, den 24:e november och slutet på skolan va denna vecka me Daniel Kaplan som talare, grundaren av Tradera.com  
Jag hoppas jag kan gå!


Kommentarer
Postat av: sven.k

AJ,AJ. LÅTER INTE KUL. MEN DETTA KLARA DU LÄTT. VI, TÄNKER PÅ DEJ, VÄNNEN. KÄMPA PÅ. GOOD LUCK.

2010-11-19 @ 11:13:32
URL: http://kirsten. [email protected]
Postat av: Sven

Hoppas du mår bättre.

2010-11-20 @ 21:29:34
Postat av: Anonym

Föresten såg att kissie har köpt din bodyguardspray :)

2010-11-22 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0