Östgötabåten

Dags att åka Finlandsfärjan, ett arrangemang ordnat av Elitklubbarna för att skapa nätverk mellan sponsorena till klubbarna, företagen etc i den 4:e storstadsregionen; Östergötland.

Klubbarna som tillhör "Elitklubbarna" är Linköping Hockey, IFK Norrköping, Dolphins och Linköping Fotboll för damer.

Flera hundra deltagare, seminarier med mera och
jag var en av föreläsarna för alla dessa idrottsintresserade och businessintresserade. Passade mig perfekt!
Moderator var Henrik Johnsson.

Här är jag tillsammans med Henrik under en lunch på båten...

...och här är grundaren av Mötesfabriken som ordnade föreläsningarna tillsammans med en av företagarna.


...och här är ytterligare några härliga företagare...

....och här fösöker vi oss på ytterligare ett kort.=) det första raderades...trodde vi!

Imorgon skall vi åka till Ullared...Shit...är nog X antal tusen till som skall dit imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Hejsan Therese, ville bara säga hej & åter igen nämna att det var mycket givande att lyssna på dig! Hälsningar från Fia ("den härliga företagaren" i rött ;) )...

2010-11-06 @ 09:20:43
Postat av: My

Hej

Jag var på din föreläsning idag på Umeå Universitet, och gud vilken rolig och bra föreläsning. Du kunde verkligen fånga publiken samtidigt som du fick ut den nyttiga informationen. Man skulle aldrig tippa att du bara är 25 år med den erfarenheten, inspirerande är vad du är!

Tack för en grym föreläsning!



MVH

My

2010-11-08 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0