Umeå och skurhinken

Jag var i Umeå igår för föreläsning på Umeå universitet genom Uminova innovation.

Såå kul, ett par hundra personer på plats så där jag jag loss med full energi=)

Denna föreläsning fick ju ställas in i april då askmolnet kom så det var skönt att allt gick som det skulle denna gång.

Åkte tillbaka igår em...

Vaknade imorse...för att bege mig till Lycksele. Klantigt nog började det med att jag tappade mobilen i en skurhink med rengörningsmedel så den är helt AV. Därav går det inte att nå mig. Den är död!

+ en annan grej som hände men det tar jag imorgon. Nu måste jag nana. Skall upp 5.20 imorgon.


Kommentarer
Postat av: My

Hej

Jag var på din föreläsning idag på Umeå Universitet, och gud vilken rolig och bra föreläsning. Du kunde verkligen fånga publiken samtidigt som du fick ut den nyttiga informationen. Man skulle aldrig tippa att du bara är 25 år med den erfarenheten, inspirerande är vad du är!

Tack för en grym föreläsning!



MVH

My

2010-11-09 @ 23:32:50
Postat av: Maxjohan

Du tappade inte nått i nån hink. Du har bara dålig fantasi och lite att skriva om. Är det inte så! ;)

2010-11-10 @ 21:45:11
URL: http://sexsidig.blogspot.com
Postat av: Maxjohan

Lägg ut ditt föredrag som mp3 på nätet. Jag skulle vilja veta hur pass mycket substans det är i dina föredrag och hur mycket hallelujah det är i dom.



Jag har själv en hel utbildning inom entreprenörsskap att tacka Mark Juliano. Du kan hitta den här.

http://www.talkshoe.com/talkshoe/web/talkCastCustomAds.jsp?masterId=13431&cmd=tc

2010-11-11 @ 22:03:15
URL: http://sexsidig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0