Lycksele med magkramper

Förutom mobilen i en skurhink så mådde jag inte speciellt bra påväg till Lycksele. Otroliga kramper i magen och spydde 7 gånger, Arlanda Express, Arlanda och på flyget.

Inte så het brud=)

Men när man driver eget och skall upp och föreläsa är det svårt att ringa och sjukskriva sig hos chefen. Dessutom är det inte så kul att låta alla i publiken inte se mig när de åkt upp till 30 mil från olika städer i Norrland.

Kors i taket så hände inget hemskt den timman även om jag kände mig lite utmattad. Och ingen i publiken märkte nog något. Arrangörerna var väldigt nöjda opch betygen var kors i taket fantastiska. Det kanske är en s¨ån här uppladdning jag skall ha varje gång=)
Skämt å sido så va det middag på kvällen men lugnt ifrån min sida.

In action=)


Ja ja man vill inte känna sig klen...så dagen efter va det Sthlm som gällde och 75-årsjubileum för Einar Mattsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0