Södra Sverige drabbades av mig!=)

Nej jag är inte försvunnen... Fick några omtänksamma mail om ngt hade hänt!

Här är efter min föreläsning i Skurup med föreläsaren och författaren Nina Jansdotter samt dagens moderator Christina.


Efter 2 dagar begav jag mig neråt i landet igen, närmre bestämt till Sölvesborg.

Efter föreläsningen med moderatorn och trollkarlen Marcus Persson samt Sölvesborg´s näringslivschef.
Härliga sölvesborgare...Underbart!

Back to Stockholm för Academy of Excellence och nyckeln "Försäljning och lönsamhet". Berättar mer sen ang BNI, Eskilstuna, Stockholm etc.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag var precis och lyssnade på din föreläsning i Eskilstuna. Måste säga att det var den bästa föreläsning jag har varit på, det var intressant, underhållande och framför allt inspirerande.

Du höll intresset uppe hela tiden och gjorde att man ville höra mer, mycket positivt.



Arbetslös som man är så har man all tid i världen att spåna på idéer så nu ska jag ta till mig allt du sa och se till att ta mig framåt i livet och karriären.



Tack för en jätte bra föreläsning, och lycka till i fortsättningen.

2010-10-26 @ 19:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0