Harrys Pubar & Gekås Ullared

Fredagen va det Falkenberg som stod på schemat med Harrys Pubars grundare och sen till Ullared.

Härligt att komma in och känna Power direkt=)


Va på möte med Magnus Helgesson som är en av grundarna men här har precis jag och den andre grundaren; Leif Olsson ätit en go bit mat på Harrys i Ullared.

Därefter va det ullared som gällde. Boris va tyvärr sjuk så vi får boka in ny tid att ses.
Det blev i alla fall lite shopping.
Komiskt att behöva ha en karta över en butik=) men riktigt coolt!

När jag skulle åka hem gick det dock inte lika bra då en lastbil vält så det var tvärstopp och köer överallt.
Men hem jag kom till slut och jag hoppas inte det va ngt allvarligt även om det inte såg så bra ut då det va så många poliser och brandmän på plats.

Nu är det helgledigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0