Lite semester i Danmark

Jag har ju en del av mina bästa vänner i Danmark som är där och spelar handboll.

Så i fredags åkte jag och Ida ut på en liten Danmarksturné. Först ut åkte vi till min älskade vän Johanna i Viborg. Härligt och kul att ses igen. Blir ju inte jätteofta man har möjlighet att åka ner.

Dagen efter fortsatte jag och Ida ner till Kolding och min kära vän Gabbi medan Johanna mötte upp efter sin match.
I Kolding spelade Sävehofs herrar Champions League mot just Kolding men tyvärr förlorade de och tyvärr så va min kära pojkvän skadad och kunde inte va me.

På kvällen gick vi ut och käkade och sen sov vi hemma hos Gabbi allesammans.

Här nedan är mina älskade vänner; Johanna Ahlm och Ida Odén.

Här är Marit som spelar med Johanna i Viborg och norska landslaget, Gabbi Kain och Linnea Thorstensson.


Nu är det back till work och Sthlm imorgon bitti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina ni e brudar:)

2011-02-25 @ 16:19:08
Postat av: Therese Östergren

Goddag! vad spännande dina poster är. kommer med all säkerhet läsa igen! :p Hoppas du har en trevlig helg =P

2011-07-01 @ 12:40:45
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0