Punkering och piloter som fastnat i hissen

Påväg i taxin till flygplatsen imorse. Skulle till Luleå och hålla föreläsning genom Styrelseakademin.

Aj! Shit! Panik!
PUNKTERING! Taxichaufören ville stanna och byta när vi hoppade fram men vi kunde ju åka i 15km/h så jag sa bara KÖÖÖRRR! Skulle ju me flyget till Luleå!

Vi hoppade fram längs motorvägen, sakta men säkert. OCH snacka om tur i oturen...
Flyget var 20 minuter försenat så jag hann med flyget till Luleå.



Och när jag var påväg hem från Norsjö i söndags så satt vi alla redo på Arlanda men piloterna var borta. Då kom det fram att piloterna satt fast i en hiss och kunde inte komma därifrån så då fick vi invänta tills de blev hjälpta. Som sagt, alltid händer det nåt=)

Söndagen i Norsjö hängde jag annars med komikerna Dominik Henzel(som bla var polackstäderskans man i Solsidan sist=)) och Micke Koppelman(bla producerar till timeout).


Var bara i Götet och vände över måndagen innan jag gav mig upp till Norrland igen som sagt. Va i Luleå i dag och föreläste. Nu är jag på plats i Skellefteå, redo för föreläsning imorgon...

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0