Umeå med styrelseakademien

Sista dagen på turnén va i Umeå...
Först va jag på Minervaskolan och höll föreläsning för ca 600 elever. Underbara och intresserade elever. Jättekul. Inte konstigt...Skolan har ju fått många priser  och det kan man förstå med så härliga elever och lärare.


Kör hårt...Våga vårda vinn! =)


Efter första föreläsningen för eleverna så var det dags att dra sig till Styrelseakademiens arrangeang där det var fullsatt...Jättekul!
Det var en del fokus kring styrelsearbetets betydelse vilket vi verkligen varit noga med nu i Academy of Excellence och rekryterar bra folk även dit, så inte bara operativa medarbetare behöver vi utan även till styrelsen.


....men det va också inspiration...
...här nedan ser ni den underbara Yngve Bergqvist...Entreprenören bakom Ishotellet uppe i Norrland. Så coolt. Vem kommer på idén att bygga ett ishotell och locka folk från hela världen och dessutom genomför denna tanke. Häftigt! Han skall vi ha med som talare i höst till Academy of Excellence.


Nu har jag fått en härlig helg i Göteborg. Jag kom hem till slut trots det stora snökaoset i Sthlm. Imorgon skall jag upp igen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0