Man får perspektiv på saker och ting...

...fruktansvärt,i fredags gick Jonas bort, 34 år gammal. Jonas Ernelind, en av sveriges bästa handbollsspelare och en genomsnäll kille. Pappa till två små barn på 4 och 7 år. Tänker på familjen!

...inatt åkte min mormor akut in på sjukhus. Som tur va så va det inte hjärtat men de vet inte vad det kan vara. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är något allvarligt.

OCH så kom jag på mig själv att jag var irriterad över att jag glömde strömsladden till datorn i Stockholm. Jag visade datorn för killarna på Siba och de gav mig en sladd som jag köpte. Nu när jag kom hem så är det fel strömsladd så jag måste gå tillbaka igen. Jag som skall och ser möjligheter med det mesta kände hur irriterad jag blev över det. Men det är bara att traska tillbaka...=)
...jag får ju i alla fall lite extra luft och motion. Kan nog vara effektiv och ringa några samtal på vägen också=)

...OCH som sagt men får perspektiv på saker och ting. Jag skall vara väldigt glad över att jag överhuvudtaget kan gå tillbaks och köpa en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0