Härnösand

Vackra Härnösand stod näst på tur!

Länsstyrelsen stod för det fantastiska arrangemanget med en 2-dagars konferens. Jag anslöt till middagen kvällen innan men det blev en tidig kväll för min del. Min föreläsning körde igång 9.00 dagen efter.

Underbar publik!!! Lättsamma och glada!

Me in action=)


...och när jag var färdig så körde suveräna Jacke Sjödin en sammanfattning av min föreläsning på rim.


Som moderator var den alltid lika pålästa och trygga på scen; Jan Röhlander. Tack för bra arbete!
Jag hoppas även att jag får det härliga rimet av Jacke så skall jag lägga upp det.

Direkt till Stockholm för föreläsning under Mitt företag-mässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0