SM-guld och datorcrach

För en vecka sedan tog Sävehofs herrar SM-guld...Min kära moderklubb som jag spelade handboll 12 år i. Och i laget spelade både min bror och sambo så det va grymt KUL!
Det va inte så spännande som man hade väntat sig utan blev kross med 35-18 mot GUIF Eskilstuna=)

Här är lite supportrar nere på plan och firar med dem.=)

...och det blev en dubbel även i år för Sävehof då damerna vann mot Eslöv med några bollar.
De är så duktiga allesammans. Här nedan blir de hyllade på banketten=)

Min älskade vän Ida Odén och brudarna klarade favoritskapet. Det är riktigt stort tycker jag!

Tyvärr så tappades en grej på min dator dagen innan så den hängde sig och blev hål igenom. Snacka om att man känner sig frustrerad utan dator. Nu har jag köpt ny i helgen i alla fall...


Eventet Växa 2011 va ju i torsdags så det berättar jag mer om strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0