Tillväxtnycklar -försäljning & framgångsrika team

Förra veckans tillväxtnyckel för deltagarna, det vill säga entreprenörerna med tillväxtambitioner, på Academy of Excellence var Försäljning & lönsamhet.

Den stora inspiratören och säljcoachen Max Söderpalm stod för Tillväxtnyckel nummer 6.
Många konkreta tips på bl.a. effektiv försäljning, att få andra att sälja så bra som möjligt och hur man kan lyckas bäst i ett Avslutsläge.



Denna vecka som kommer är det "framgångsexperten"(som hon själv kallar sig=)) Annika R Malmberg som i tillväxtnyckel nummer 7 skall ta sig an våra deltagare i ämnet Framgångsrika team. Hon är väldigt duktig och fick riktigt bra feedback från förra terminens omgång.


Själv så hann jag även med en sväng till Kristianstad och föreläsning under Nyföretagarcentrums 20-årsjubileum. Min uppgift va att ge Inspiration till att våga starta eget. Vi behöver fler nyföretagare i Sverige!

Denna vecka som kommer är riktigt full fart med jobb(som vanligt=))...dessutom kommer min sambo, bror och många vänner i Sävehof spela SM-final i handboll i Scandinavium på lördag...och då skall jag heja!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0