Föreläsning Entreprenörskap i Norge

Norge Norge Norge är återigen på min blogg!

Föreläsning i Levanger efter en flygresa till Trondheim. En mysig lite by ca 40 min från Trondheim.

Ungt Entreprenörskap stod på schemat och inspirera alla dessa ungdomar som vill starta eget att verkligen ta steget.

Återigen är det som alltid i Norge, glatt, trevligt och positivt. Det gillar jag!
Här från nedan bild tog jag mig en promenad på "huvudgatan".


Det var bara ungdomar, allt ifrån de som ville starta eget inom filmproduktion till sångpedagoger.

Inspiration och att våga ta steget till att bli entreprenör var min uppgift att försöka förmedla.
Och det kändes bra. Inte konstigt när man blir så väl omhändertagen och känner sig som en i gruppen:)

Sen hade vi lite workshops med min bok som pris:)
------------------------------------
Snart skall jag få upp min nya hemsida. Skall bli kul! Men det har dröjt ett tag så allt kommer nog inte komma upp samtidigt utan del för del finns snart ute:) så kommer den fyllas på och bli komplett inom kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0