Föreläsning och finbesök:)

Föreläsning för Fryshuset "Forum för eldsjälar" där jag skulle prata om passioner och att brinna för det man gör. Det är för de som jobbar med ungdomar och en del ungdomar själva. Mycket folk, härlig stämnig och lite finbesök(se nedan)- vad mer kan man begära?!



Ytterligare en bild på mig in action från föreläsningen:)

Våga Vårda Vinn sa de i alla i kör till mig. En härlig känsla och jag hoppas de fick me sig mycket tankar och skratt där ifrån.

Det va ca 450-500 personer på plats i Fryshusets lokaler i Stockholm.


Det va inte bara mig som de va där för att lyssna på. Flera fantastiska talare följde upp under de tre dagarna som forumet ägde rum
Men efter mig den dagen talade Jan Eliasson. Legenden! Fantastisk människa om jag får säga mitt.
Vi talade även tillsammans på Kvinnor i tiden som var för några års sedan och alltid lika trevlig när man träffar honom.



I publiken satt då även Mona Sahlin, Socialdemokraternas gamla ledare. Se nedan vilken paparazzi jag är:)

 

Tack för alla fina mail och facebook-meddelanden jag fått samt t.om två fina brev skrivna till mig efter min föreläsning. Det värmer jättemycket och uppskattas enormt. Alla behöver beröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0