Årets affärsnätverkare

Nu var det dags att utse Årets Affärsnätverkare igen... Superkul!
 
Jag sitter ju med i juryn tex med Mia Törnblom, Bicky Chackraborty, Olle Zetterberg (VD- Sthlm Business Region).
 
Och nu var det dags att utse vinnaren... men innan dess inleddes programmet med prat av David Lega och Göran Hägglund (KD). Jag skötte mig hyfsat bra när jag hejade och presenterade mig för honom. Eller hur David:)?!
 
 
Därefter lite nätverkade...bla med förra årets vinnare Pär Johansson från Glada Hudikteatern.
 
 
Finalisterna bland de nominerade presenterade sig och här kan ni se dem...allt ifrån Alexandra Schulman till Petter och entreprenören Ola Lauritzon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0