Stockholm igen och igen

Planering, möten med partners, potentiella deltagare till Academy of Excellence, styrelsemöte etc.
 
********************************************
Sen hem och vända och upp till Stockholm igen. Nu kör vi denna vecka igång ytterligare 3 grupper som går Academy of Excellence. Denna omgång går i Uppsala, Stockholm och Nacka så då var jag uppe för att introducera och köra igång dessa. Jättekul att det var så stort intresse att vi fickdubbelt så många grupper i Stockholms-området som terminen innan.
 
********************************************
Dessutom planering med min käre datorkille kring uppdateringar och förändringar i sortimentet på min webshop med kläder och smycken GREYZONE....
 
Här nedan är ett av halsbanden men finns mycket, mycket mer på www.greyzone.se

Kommentarer
Postat av: Personlig Utveckling

Hejsan!

Bra blogg! Vad beror det på att du inte skriver längre?

Svar: Hej "Personlig Utveckling"...det har varit lite mycket det senast så hann helt enkelt inte med men nu har jag kommit igång med bloggandet igen:)
Jag att du gillar min blogg!
Ta hand om dig,
Therese
Jantetessan

2013-09-04 @ 21:49:01
URL: http://klubb0500.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0