Föreläsning Tallinn

Vilka underbara kvinnor! Vilken publik!
 
Så lättsamt, så roligt och så uppskattat att man kom dit.
Hade kunnat prata hela dagen men en timma är en timma...det är viktigt att hålla på:)
 
Vilken stämning det var...och vilka drivna kvinnor. Och vilka trevliga och positiva människor...och bra på engelska. Inte ofta jag hållit föreläsning utomlands utan att föreläsningen dubbats till deras egna språk.
 
In action, studsar upp och end som vanligt!
 
Detta var ett projekt i samarbete med EU så jag var där som EU-ambassadör vilket jag är väldigt glad att jag gjorde.
Kan gärna tänka mig att åka tillbaka till Tallinn och Estland.
 
Jag är jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0