Punktering påväg till flyget

Shit va svettigt det blev....
PUNKTERING med taxibilen när jag var påväg till flygplatsen i Bryssel.
Hade ju inte jättegott om tid till flyget skulle gå och där stod jag och taxichauffören längs motorvägen. Jag bad honom ringa på kollegor som tyvärr var en bit bort sa han så han ställde sig och liftade åt mig.
Som tur va så kom en italienare och plockade upp mig som jag fick åka med till flygplatsen.
Puhhh...Jag hann i sista sekund...men det var jäkligt svettigt!
 
 
Det är andra gången som taxibil får punktering när jag är påväg till flygplatsen.
Fick frågan av vänner varför det händer mig igen men kan ju bero på att jag åker en del taxi till flyg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0