Ägardirektiv, planering etc

Haft styrelsemöte med Academy of Excellence. Dessutom har jag och min kollega Gustaf suttit och slipat på ägardirektiv etc. Viktigt att ha, speciellt med extern VD.
 
Sånt måste också göras men roligt att sia och bestämma vilka mål och ambitioner man har i framtiden också.
 
**********************************
 
Dessutom var det planeringsmöte med en kund till mitt föreläsningsbolag Våga Vinna som jag skall vara konferencier tillsammans med Jan Wifstrand i februari 2013. Det är årets event för TV-folket- heldagsseminarie om framtiden för TV. Det skall bli spännande. Missa inte Spelplanen 2013.
 
***********************************
 
Sen hem från Stockholm och fortsätta planering och administrativt. Bland annat skulle körjournal och traktamente redovisas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0