Academy of Excellence

Academy Of Excellence
 
Academy of Excellence kommer till Göteborg... Är såååå roligt!
 
Nu skall det bli än mer fart på företagen i Göteborg också:)
 
Vi har flertalet frukostmöten i Göteborg där företag som är igång får komma och lyssna till lite tillväxttips, de olika nycklarna samt vad Academy of Excellence är.
 
Så roligt, men det har varit fullt hus. 50-60 entreprenörer på alla frukostmöten som vi haft hos Setterwalls Advokatbyrå i Göteborg.
 
Dessutom har jag varit och föreläst om "Tio nycklar för tillväxt" som är framtagna med hjälp av nästan 100 av Sveriges superentreprenörer och som jag och Gustaf sammanställde och gjorde till ett tillväxtprogram.
 
Det har bl.a varit på E-hive (kontorshotellet för entreprenörer), Grant Thorntons kvinnliga nätverk för entreprenörer i Sthlm, Nätverk Kavai i Borås, de nya ambassadörerna för kvinnors företagande i Göteborg, Business in heart etc etc.
Mitt företag-mässorna i Göteborg, Borås och Uddevalla har jag också marknadsfört Academy of Excellence. Där inspirerade även två av våra experter/föreläsare som har nycklarna Personligt Ledarskap (Johannes Hansen) och Försäljning (Thomas Lundqvist).
 
Jättekul att grupperna till starten i Göteborg är bra intresse kring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0