Krämiga ägg:)

Glömde berätta om frukosten på hotellet i Västervik.
Jag vet att detta är I-landsproblem men snacka om att tillfredsställa mig som kund:)
 
Det brukar alltid finnas lös och hårdkokta ägg men jag vill ju ha så där goda krämiga. Inte rinnande och inte stenhårda...
 
...och äntligen var det ett hotell som fattat detta:)
 
Krämigt goda ägg... Snacka om bra start på dagen:)
 
En annan sak jag stör mig litegrann på många hotell är när man skall ta kaffe. Man får ju inte själv bestämma hur mkt man skall ha. Man trycker på knappen så blir det full kopp men då får jag ju aldrig plats med mjölken och får då börja med att hälla ut en del av kaffet (snacka om slöseri) för att få plats med min mjölk.
 
Patetiskt i-landsproblem...jag vet...:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0