GOD JUL...

Jag har aldrig riktigt gillat jul så mycket...Sedan mina föräldrar skiljde sig och julafton inte blev en längtan utan istället förknippades med mycket gråt var inte jag julen för mig något fantastiskt som många av mina vänner upplevde...
 
...men nu när jag själv har två barn som ser fram emot att tomten kommer så är det helt annorlunda. Min dotter har haft nedräkning i en månad...
 
Känner själv hur jag längtar tills imorgon över att se henne så lycklig...
 
Julen är tillbaka och jag hoppas ni alla andra får känna den fina delen av julen med att vara tillsammans med nära å kära samt lyckliga förväntansfulla barn...
 
I mellandagarna åker dessutom jag och min sambo till Dubai med ett par kompisar. Härligt.
 
GOD JUL på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0