KK-dagene i Oslo

FÖRELÄSNINGKK-dagene i Oslo... 500 fantastiska kvinnor... verkligen helt underbar publik... Sån energi...sån stämning...WOW! Älskar´t!
Fick själv sån kick av att vara på scen så kunde stått där hela dagen:)
Även fantastiskt arrangemang och många bra föreläsare var på plats...som Cecilia Skog som klättrade upp på K2 tillsammans med sin man men kom ensam ner, samt många norska mediaprofiler, handbollsspelaren Kristian Kjelling. Förutom mig var det även en till svensk; Årets talare 2014 Stefan Hyttfors.
Jag in action:)
 

Massa ego-bilder:)
Här i en selfie eller groupie eller vad det heter med den norska kända komikern Morten Ramm efter min föreläsning.
En härlig publikbild på fullsatta Latter på Aker Brygge. 500 energifyllda kvinnor!
 
 
Jag och Stefan Hyttfors backstage efter att vi var klara med föreläsningarna:)

Återigen tack för att ni ville anlita mig till denna dag... det var en ära att få vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0