Fredrik Eklund

I fredags var det Sthlms härliga Waterfront som gällde. 900 personer på plats och huvudnumret var den fantastiska mäklaren och superentreprenören Fredrik Eklund.
Jag hade inte fattat innan hur stor han var. Jag har inte tittat på hans program eller läst hans bok men måste nog göra det när jag såg hur hysteriska alla blev efter och ville prata med honom.
 
 
Här är jag på scenen innan:)
Och här nedan är jag och delägaren i Academy of Excellence Magnus Helgesson tillsammans med Fredrik Eklund backstage precis innan han skall entra scenen.

 
Här snackar jag medan energifyllde moderator Johnny Sundin lyssnar intresserat:):):)

 
Föreläsare Therese Albrechtson
Kontaktuppgifter Therese
Therese bok Våga vårda vinn
Academy of Excellence
Facebook
Twitter
LinkedIn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0