Maktens kvinnor...i min bok:)

I denna boken (ges ut 6e dec) är det inte bara mina upplevelser. Det är en rad framgångsrika kvinnor som öppenhjärtigt ger sina tankar, upplevelser, hur de lyckats (och misslyckats) få ihop det.
Jag inspireras så av dessa vassa och skickliga politiker som jämt står i rampljuset, blir ifrågasatta, blir kritiserade, tar debatter, vågar utmana, lyckats skapa förändringar med det de tror på...
 
...OCH dessutom är de mammor med all den stress, press och ansvar som det innebär! För... förväntningarna kring huvudansvar kring hem å barn ligger tyvärr fortfarande djupt rotat hos kvinnan👊
De är sådana mäktiga förebilder för oss andra kvinnor att jag nästan blir tårögd när jag förstår att de är med i denna bok🙏😱
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0