Inspirationsföreläsning Golvkedjan

Efter några veckors semester har jag nu varit i Sthlm två gånger om-två veckor på raken.
 
Föreläsning för Golvkedjan under deras konferens i Solna. 
 
Temat var inspiration, personlig utveckling och mod. Jättehärligt positivt och glatt gäng! Så kul att vara igång igen! Får så mycket energi när man får möjlighet att träffa så många goa människor som vill framåt.
 
När föreläsningen var färdig så åkte jag upp till restaurangen längst upp på Quality hotell i Solna. Superfint! Lite tråkigt att äta själv men så är turnélivet:) Ibland tycler jag att det är väldigt skönt också när man är lite urladdad att få lite egen tid!
 
 
**************
Var även i Stockholm förra veckan och gjorde klart en grej som snart (närmare bestämt 8e feb) kommer bli offentlig!
 
Då hann jag även med att ta en fika med min underbara vän och kollega Thomas Ek (grundaren av OBH Nordica). Vi har alltid så extremt kul ihop. Det spelar ingen roll vilket kön, vilken ålder... Fina vänner finns där i med och motgång och som man har kul med:)
 
När jag kom till Norge för att träffa barnen så var det snökaos... Så jobbigt att dra sin resväska i snön... kändes som jag plogade hela gatorna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0