Vad har hänt med vågen? +10kg🙈

Jag brukar inte väga mig speciellt ofta. Kanske därför jag inte trodde på vågen när det var 10+...och jag som trodde att micke krympt alla kläder i tvätten🙈😹 Haha åker till och med å köper en ny våg men den visade såklart samma🙈 ...

Jag säger som många i boken @daligmammaellersuperkvinna : alltid är det någon del i livet som blir åsidosatt. Det går inte att vara 100% på allt samtidigt. Som min vän @karinadelskold sa när hon gått upp mkt i vikt- alltid fallerar det någonstans. 

Det är just där det fallerat hos mig😜Nu när jag haft mycket så har jag gått upp 10 kilo🙀

...

Ja det går helt enkelt inte att fokusera på allt samtidigt för att få ihop sitt liv men nu...nu är det träning som gäller...

Beach 2022...here I come!💪✌️ (null)


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0