I Kristiansand va jag ÅRETS MAN

Ja heja Norge...=) Återigen blir jag glad av att träffa dessa goa norrmän å kvinnor!

När jag kom till det nyrenoverade och fina hotellet mitt i Kritiansand så tog jag det lugnt, vilade och sen åt en härlig middag med arrangörerna. Därefter var det dags att sova så jag var pigg inför föreläsningen.

Biosalongen i staden var fullsatt, drygt 500 pers skulle lyssna till mig, Fredrik Härén, Norges rikaste man Johan Andresén och en hjärnforskare från Danmark.

På affischer och i program hade de dock skrivit fel; "Årets man - Therese Albrechtson".

MEN de förstod ganska fort att jag var en kvinna när de såg mig=)
Förstår att det är lätt att skriva MAN när resten av talarna, inte ovanligtvis är män=)


Jag på den gigantiska scenen!


... och här kör vi "after Tessan igen".... Våga Vårda Vinn!

Nedan var den trevlige och entusiastiske norrmanen Johan Andrésen;
Norges rikaste man...Inte fel att vara det!

Dessutom brinner han mycket för Ungt Entreprenörskap (Ungföretagsamhet) och skänker årligen 20 miljoner norska kronor till organisationen.


...och här vilar jag och kretören och en av Sveriges bästa talare, Fredrik Härén, ut efter vår föreläsnng. Han bor vanligtvis i Singapore.

Tack för även här en härlig och positiv skara människor....

Kommentarer
Postat av: Vivike

Fanbtastisk å høre på deg i Kristiansand

2010-03-14 @ 02:08:54
Postat av: Wichtoria

Jag vill bara berätta för dig vilken inspirerande och fantastisk människa du är! Min lillebror har b.la lyssnat på en av dina föreläsningar... i Luleå (tror jag allt att det var)

Både han och jag håller på med innovationer, otroligt roligt men samtidigt väldigt krävande.

2010-03-14 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0