Ung företagsamhet invigdes av mig=)

Idag gällde det att sätta på sig Guldkavajen, jag skulle ju invigningstala och inviga Ung företagsamhets mässa...

Som invigningstalare så är det pampigt att stå bakom den magnifika talarstolen vilket jag inte är van vid men tänkte att jag skulle ge det ett försök. Problemet var bara att då syntes bara mitt huvud så jag fick ställa mig framför den istället=)


Jättekul att få prata på den bästa mässan som finns. Ung företagsamhet.
1000 st entusiastiska företagare, studenter, organisationer, rådgiare m.m.
OCH jag fick inviga och prata lite...
Jag fick kommentaren av många efteråt "Gu va rolig du va, det trodde vi aldrig, vi skrattade hela tiden".
Tack så mycket, men ser jag så tråkig ut=)

Här är det dags för Tessans körsång=) Dags för Körslaget nästa...jag fick ju med mig 1000 personer i prat iaf.

Sen var det dags at jag skulle ÖVA att klippa bandet med trollkarlen David Persson, jag blir lika irriterad varje gång när jag inte förstår hur de gör när de trollar. Jag klippte och klippte i bandet men ändå blev det helt hela tiden.

OCH att klippa bandet var inget standarband denna gång. Det var EMD-bandet som jag skulle klippa isär så jag delade helt enkelt Snygg-Erik itu=)

OCH DÄRMED VAR 2010 ÅRS MÄSSA ÖPPNAD!

Konfrencier var trollkarlen David Persson och moderatorn Karin Klingenstierna.

Återigen vill jag bara berätta hur grymt UF är och hur fantastiskt det är med så många duktiga ungdomar, sponsorer och arrangörer. Det är så betydelsefullt för ungdomarna men även för hela samhället.
Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Therese!

Tänkte bara tacka för att du öppnade mässan på ett sånt bra sätt! Vi från Honey UF lyckades ju även få med oss ett exemplar av din bok som jag kikat lite i. Finns mycket att lära där ifrån. SÅ TACK och lycka till i fortsättningen med alla dina projekt.

Kram Emma

2010-03-19 @ 15:53:01
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0