Planering och strategiarbete

Efter en nätverksträff i GBG med de gamla goa entreprenörerna som gått Academy of Excellence så var det planering- och strategiarbete för oss ägare (som jag berättade mer om i detta inlägg) i Academy of Excellence under 2 dagar. FOKUSERING är det som gäller framöver. Varit lite splittrad med allt det senaste.
Fullt ös och kreativiteten var på topp:)
 
*************************
 
Jag vet att jag inte uppdaterat lika mycket och frekvent på bloggen, Twitter, Facebook och LinkedIn men har haft så mycket att göra men jättekul alla ni som hör av sig med att ni saknar mig ibland på sociala medier:)
Det värmer!
Jag försvinner inte och lägger inte upp allt men lägger upp lite då och då iaf:)
Och till sommaren skall jag uppdatera min hemsida lite mer och fräscha till den när det mest hektiska jobbet lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0