Eget företag - mässan

Tidigt bar tåget iväg till Stockholm imorse. Inte så kul, jag hamnade i djuravdelningen så jag satt på helspänd hela resan... men kom till slut fram!

Jag och Gustaf höll föreläsning vilket gick jättebra, det var fullt så nu blir det en extrainsatt föreläsning på torsdag igen under mässan. Verkligen jättekul att så många ville och kunde komma.

Kl 16.00 för er som vill komma då, på Älvsjömässan!

Sen var det försäljning på hög nivå vilket var jättekul! =) Det var väldig mycket intresserade människor.
Se gärna artikeln som skrevs under mässan i Månadens entreprenör när jag är i full gång med att signera böcker=)



Imorgon skall jag först till mässan och sen till Karlskoga för föreläsning så det blir tempo på dagen imorgon me=)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på dig, roligt att det går bra på mässan, stressa inte för mycket bara =) Ha det så bra och lycka till resten av veckan!

2009-10-14 @ 23:41:59
URL: http://wwww.natekonomen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0