Finlandsbåten med föreläsning

Efter en underbar helg med 25 grader och sol hos min pojkvän i Barcelona åkte vi från Värtahamnen i Stockholm mot Åbo och Finland. Drygt 2000 företagare från Örebro-regionen skulle äta, sova, ta del a föreläsningar och work-shops.


Här e jag tillsammans med Företagarnas VD Anna-Stina Nordmark Nilsson.


Här käkar jag tillsammand med några av de duktiga och goa arrangörerna!

Sen va det dags för min föreläsning för alla fantastiska människor.

Här flyger jag framgenom båten=)

Jäkligt coolt att de chartrat en hel båt för att hålla föreläsningar och kontaktskapande.

Ja de tva verkligen en annorlunda och rolig tillställning. Imorgon skall jag till Boråd för föreläsning för Connect Väst´s finansieringsforum. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0