Från jobb till teater!

Efter en dag med vila och möten så skulle jag på mingel och teater på Stadsteatern i Göteborg. Det var flera hundra kvinnor som va där för att se premiären av teatern "Publiken". Det var kvinnonätverket Business in heart tillsammans med Stadsteatern och Entreprenörsdagen som ordnade det.



Men jag måste säga att jag är ledsen, det var inget för mig. Vissa uppskattade det jättemycket och vissa inte alls. Jag hade väldigt svårt att förstå och få ett gott intryck när det inte är någon handling och väldigt flummig men allt kan inte passa alla!


Sen tror jag att det främst var just denna teater som var svårförståelig för mig.

Se gärna tidningen Driva egets videointervju med mig.

Imorgon skall jag till Jönköping...kul det skulle vara fullsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0