Jönköping och 40 grader feber!

Jag kände mig lite halvkrasslig hela dagen igår och huvudet kändes tungt. Men sa till mig själv;
Skärp dig, du är frisk!
Och sen åkte jag till Jönköping och peppade upp mig för att kunna förmedla den energi och information jag vill!


Jag in action=)

Härlig Jönköpingspublik=)

Signera jag lite böcker=)

...och sen va det mingel...

Jag kände att jag inte riktigt va mig själv men gjorde så gott jag kunde och gav allt på scenen men som sagt; Jag va väldigt trött! När jag kom hem från Jönköping visade det sig att jag hade 39,7 i feber. Inte konstigt att jag va helt slut men alla verkar nöjda och var väldigt glada för den energin jag förmedlade så det va ju skönt!

Kommentarer
Postat av: Maria på MIKU

Hej Tessan,

Kul att ses på teatern (som jag verkligen gillade och vill se igen) men smaken är ju som sagt som baken. :-)

Nu får du vila upp dig och krya på dig-kram kommer här!

Maria

2009-10-23 @ 13:29:26
URL: http://www.miku.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0