Växjö

Började då morgonen med att P4 ringde i direktsändning och gjorde en intervju, kan inte hitta den på nätet nu men tur är väl det när jag var lite yrvaken...Ja ja lite kloka ord sa jag nog=)

Sen anlände jag till Växjö där föreläsningen på Palladium skulle äga rum, desuom skulle den filmas. Då gällde det att rycka upp sig=) Hade en kille som gjorde ett bra jobba med min kamera, hela 101 kort under min timmas föreläsning så tänkte jag gör en liten bilddokumentation över föreläsningen.


Nu börjar biosalangen fyllas upp med åhörare. Jag sitter längst fram å pratar med arrangören Pia.


...å nu har det fyllts på ännu mer...

...å nu har det börjat=)

...å här e jag, som om ni inte sett det innan=)

...men i denna ställning har ni inte sett så många gånger. Fråga mig inte vad jag gör eller hur jag ser ut=)

...å nu är det dags...VÅGA VÅRDA VINN=)

...å tack för mig underbara publik=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0