Bilbao - GBG - Barcelona

Spaniens Bilbao var verkligen en härlig stad... med härliga människor.

Först så va det ju föreläsning på det magnifika eventet som kreativitetscentrumet ordnade och sen va det förläsning för universitetet i Bilbao.

Det var konstnärens stad, fräcka byggnader, museeér och skulpturer. Jag är fascinerad!
Här är jag med en av studenterna från universitetet.

Tyvärr så blev det ingen jättelång visit eftersom föreläsningen med Bert i GBG väntade.
24 timmar senare satt jag dock på flyget ner mot Spanien igen, då väntade ett varmt och soligt Barcelona=) Inte fel med lite vila, administrativt arbete, bli omhändertagen av sin pojkvän och fira lite påsk.

MEN JAG FÖRUNDRAS SÅÅÅÅ....

På alla flygplatser till alla flyg, i synnerhet internationellt, så ställer sig folk i kö hur tidigt som helst innan. Det är ju inte så att man inte kommer med och platserna är ju redan tillsatta.
Här är på flygplatsen i Bilbao när jag var påväg för mellanlandning i Frankfurt innan jag slutligen kom hem.
Jag tog tiden, 47 minuter innan vi fick börja gå på så stod folk där och häcka. En annan hade ju svarat X antal mail under den tiden.

Jaja jag lär ju aldrig förstå det...

Nu är jag i alla fall i Barcelona...GLAD PÅSK=)

Kommentarer
Postat av: josephine

glad påsk :)

ha det underbart i barcelona

2010-04-01 @ 17:35:41
URL: http://lilljossans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0