Lyckligt lottad i flygkaos

Ja igår var det föreläsning på Revisionsfirman BDO och dess kunder vid 1:a Långgatan i Göteborg. Föreläsningen började inte förrän vid 19 så jag hann med lite möten på dagen.

Däremot skulle mötet i Stockholm börja vid 10 idag och planerna var som jag oftast har, att ta flyget till Stockholm efterom jag mår lite illa av X2000.

Ändrade mig i sista sekund då det inte fanns någon flygresa hem på lördag kväll så då bokade jag tåget 6.00 imorse och hem efter eftermiddagens föreläsning i Stockholm.

Tur det eftersom alla flyg i dagsläget är inställda på grund av vulkanen å Island. Jättetråkigt med alla som drabbas men samtidigt jättebra att de tar säkerheten på största allvar...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: svempa,k

funderat, på att fixa ett, flygcertifikat?? hälsn. svempa.k

2010-04-16 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0