Gnosjö - entreprenörens mekka!

Ja det är en speciell känsla att komma till Gnosjö. Gnosjöandan och entreprenörens mekka enligt mig!

Det började dock INTE så bra.

När jag skall gå av tåget vid Gnosjö station så öppnar jag dörren från tåget i tågvagnen längst bort. Jag trodde jag kommit fel, det fanns ju ingen perong. Jag hängde ut med huvudet och såg en perong 20 meter längre fram men vågade inte springa in i tåget för att springa ut från nästa ingång, då kanske det skulle hinna åka.

Däremot såg jag att om jag skulle hoppa mellan 1-2 meter ut så skulle jag komma på snön och då kan jag ju gå därifrån till perrongen. Jag tog sats och hoppade ut med mina väskor i mina (självklart) högklackade skor.

Helskotta också, det var djup mjuksnö så jag glider igenom med väskorna med snö upp till halva magen. Jag ser bara hur tågkonduktören kommer springande emot mig och man kan ju säga att jag till 100% gladde honom den dan=)

Lite kämpigt men efter mycket om och men kom jag till slut upp ur snöträsket=)


...och kunde träffa alla dessa fantastiska ungdomar i Gnosjö.


Föreläsningen kändes jättebra och de var verkligen intressade. Kul!

Men jag kunde väl inte räkna med något annat i detta område=)

Men trots flygande fläng denna veckan så har majoriteten av tiden lagts på min lille Eli lilly tour...
Tar mer om det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0