Sthlm-Gbg-Sthlm-Norrköping-Gbg-Stockholm

Fläng fläng fläng och lite flytt med vänsterhanden...

Jag fick det hedersamma uppdraget att vara ett pris under Go Enterprise tävling, en picknick för vinnarna med mig i Stockholm så här sitter jag med 5 superhärliga ungdomar och pratar om livet. Kul att de var så intresserade, positiva och ambitiösa....


Back till Götet för att flytta privat och renovera den nya lägenheten, det tar längre tid än man tror...Men nu har jag och min pojkvän flyttat och fixat det mesta, bara köket kvar att renoveras.

Därefter tillbaka till Sthlm igen för föreläsning för Bisnode som är huvudägare i många, många bolag och finns i 18 länder. De flesta bolag är inom direktmarknadsföring. Jättehärliga människor.

Här i Sthlm sitter jag med Gustaf och vår nyanställda underbara säljare Elisabeth Reuterborg som nyligen börjat på heltid för oss på Academy of Excellence. Nu kör vi så det ryker!!!

Norrköping näst på tur för föreläsning för personalen på Stadium för dess personal på Huvudkontoret. Vilken framgångssaga Stadium är emd Bobbo Eklöf och hans bror i spetsen. Fantastiskt. Jättekul att jag fick komma dit och föreläsa. Härliga framåt människor.

Tillbaka till flytten i GBG för att packa upp och fixa massa fler saker...

...och gissa var jag är nu...Jo än en gång i Huvudstaden - Sthlm!

Mina kära vänner Emma och Malin spelar i ett korpenlag TVFK (Tror vi fortfarande kan) och så saknade de spelare så jag fick hoppa in igår. Skitkul...verkligen skitkul! Jag var lite osäker i början; 4 knäoperationer, korsband, menisker och brosk i båda knäna som inte är så stabila. Huvudet som inte hängt med mig riktigt som jag vill de senaste tre åren efter min skada osv men jag lovade mig själv att ta det försiktigt.

Inte för att skryta, bara informera =) så vann vi med 3-0 och jag la två av målen... Gött e det!

MEN snacka om träningsverk idag...


Kommentarer
Postat av: svempa,k

LONG,TIME, NO SEE., HOPPAS ALLT ÄR O.K . GÖTT E` DE` MED MICKE.,"". SNACKA, OM ATT VI SKA. PUSHA,HONOM, TILL HÖSTEN.,., GGGUUULLLDDD?????

2010-06-11 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0