Från slott till pannkaka

Den fantastiska och omtalade domkyrkan var självklart ett måste att se när man var i Trondheim. Ja den var verkligen fin...och jag förstår att den är populär.


Annars hann jag inte med att se så mycket förutom att jag bad chauffören köra 5 min extra bland husen så jag kunde fota lite=)
Blev inte superbra men ändå=) Jag fick se lite mer=)


Sen var det hem och vända i sjuksängen över helgen, det var dags att åka på vinterkräksjukan. Trodde jag haft den så det var kanske en släkting till den då=)
Som tur va hade jag inga föreläsningar i helgen men missade att vara med i ett reportage när Expressen/GT ringde för att de ville ha med mig på foto och intervjun nu för att en kvinna räddades av sprayen i Näckrosdammen i GBG.

Verkligen fantastisk och jätteskönt att hon klarade sig undan men tyvärr fick jag ringa återbud till den träffen, inte så fräscht om jag hade spytt i kameran.=)

Idag bar det av till Lidköping på den INTERNATIONELLA KVINNODAGEN.

Måste sova nu...E trött!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej Therese! Hektiska dagar minsann :)

Kul att ännu en räddats med hjälp av sprayen! Hade missat denna.

2010-03-11 @ 21:52:45
URL: http://www.bodyguard.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0