"finlandsbåten"- företagare -färja

Det var dags att hålla föreläsning på färja:) Tur man inte är åksjuk:)

Dock så ammar jag fortfarande och eftersom båten var ute på vattnet ett dygn så var det bara att lösa det genom att ta med familjen! Båda barnen och farmor var med:)
Problem är till för att lösas och det blev en jättemysig liten resa.
 
På kvällen hade arrangörerna fixat trerättersmiddag där de ca 150 företagarna genom Nalle och nätverket effect, samt jag var med. Tur farmor va me så någon tog hand om barnen:) Tack!
Dagen efter var det föreläsning och var lite rädd att inte alla skulle orka upp men det var full fart på dem och alla var så positiva och glada. Verkligen härligt gäng. Senast jag var och föreläste på en sådan tripp så kom inte föreläsaren som skulle vara innan mig för den kände TV-profilen hade blivit "magsjuk" under natten....
 
Denna gång gick det lite bättre:)
 
Här innan det är dags för min tur. Tack Swedbank och Marianne på Holmbergs talare också för att ni ville att jag skulle komma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0