Föreläsare on tour

Vi har en ny tillväxtnyckel i Academy of Excellence, Academy Action.
 
När alla företagsledare gått igenom programmet så har det efterfrågats en sista nyckel med repetition, summering, action plan. Och eftersom jag varit med sedan start och suttit med och lyssnat på väldigt, väldigt många av de andra tillväxtnycklarna under de nästan 70 grupper med företagsledare som gått Academy of Excellence så kan jag nästan det utantill.
 
Jag har då satt ihop en föreläsning med de övriga nio tillväxtnycklarna och den viktigaste kunskapen inom varje ämne,
 
Först var det 2 halvdagar föreläsning i Stockholm för två olika grupper och sen två dagar efter var det 4h föreläsning i Malmö.
Ovan och under är härliga Sthlms-företagare:)
 
 
Och nedan var en fin entré till lokalerna i Malmö:)
Och ovan var det ambitiösa Malmö-företagare...
 
Innan jag begav mig till Malmö var det Göteborg och körde ett race med Sarpsborgs kommun som hade sin konferens i central Göteborg för sin ledningsgrupp.
 
Facebook
LinkedIn
Business Card/Therese
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0