Ebba Busch Thor

Ytterligare en Sthlm-trip och denna gång var det bl.a möte med Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch Thor.
Hon är två år yngre än mig, partiledare, hunnit få barn och nu gravid igen. Cool brud med krut i:)
Vi hade ett jätteintressant samtal om allt från karriär till hennes privatliv. Stark berättelser som jag är väldigt glad att få ta del av och inspirerande delar att ta del av.
 
Sen hade jag en lite lucka till nästa möte så satte mig faktiskt i trappan utanför Riksdagshuset och tittade ut över Stadshuset. Stockholm är väldigt vackert.
 
I Stockholm var det även ett inspirerande samtal med superentreprenören och VDn till Humlestorm Mernosh Saatchi, med journalisten Annika Leone (frilansare och Expressen), med Bokförlaget Forum (Adam Dahlin cóch Carina Nunstedt), journalisten Joel Dahlberg från SvD med flera. Så späckat program som vanligt:)
 
Här är jag och Mernosch Saatchi på det klassiska cafét Wienerbageriet i Sthlm.
 
Efter härliga dagar i Sthlm var det härligt att åka till Norge för att jobba ikapp sig lite administrativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0