Aftonbladet och TV3

I Aftonbladet TV och TV3 ang boken Dålig mamma eller superkvinna? med Ebba Busch Thor och Jessica Almenäs (via skyoe).
Jag är lite dålig på att marknadsföra att det ska sändas innan jag ska till någon media. Jag har mycket att lära av...i synnerhet politikerna som är väldigt bra på det.
 
Här marknadsför Ebba vår medverkan:)
 
 
HÄR kan du se hela inslaget! 
 
Ebba vass som attan med svar på tal..
 
och här är Jessica med via länk och berättar om hur hon blir bemött när hon 2017 vill kombinera barn och karriär.
 
Och Ebbas presschef Sarah Hummerdal är aktiv med de sociala medierna när vi är live:)
 
Härligt och lättsamt samtal men gu va tiden går fort!
 
Och så här förskräckt såg jag ut i direktsändning...haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0